Met plezier gekregen

Is boodschappen doen een hele klus geworden? Krijg je die zware tassen of die bak met flessen nauwelijks nog gedragen?

Voor wie?

Voor mensen die door ziekte of een beperking nog zelf moeilijk boodschappen kunnen doen of die met een verminderde weerstand thuisgebonden zijn in deze coronatijd.

Wat is het niet?

Een boodschappendienst die dezelfde dag nog je boodschappen aan huis brengt.

Wat is het wel?

Een dienst gedragen door mensen uit je buurt, die jouw boodschappen meebrengen wanneer ze zelf naar de winkel gaan.

Hoe werkt het?

  • je belt de Samana Boodschappenlijn;
  • een operator noteert wat je nodig hebt en vertelt onmiddellijk wat je dit gaat kosten;
  • een boodschapper contacteert je om af te spreken wanneer hij de boodschappen kan leveren en hoe de betaling zal gebeuren.
    >> bij voorkeur ter plaatse via de Payonic-applicatie of een overschrijving via je bank-app;
    >> indien je niet over een smartphone beschikt kan je later via een overschrijvingsformulier het verschuldigde bedrag overschrijven;
    >> cash willen we in deze coronatijden uit voorzorg zoveel mogelijk vermijden, maar als het echt niet anders kan aanvaarden we het ook;
    Je betaalt enkel voor je boodschappen. Al het overige, namelijk het bellen naar de Samana Boodschappenlijn, het winkelen en de levering is gratis.
  • wanneer de boodschapper naar de winkel gaat, neemt hij ook jouw boodschappen mee en betaalt deze.
  • hij brengt je boodschappen op het afgesproken moment en bij levering betaal je volgens de vooraf afgesproken betaalmethode.

Wil je gebruik maken van de Samana Boodschappenlijn

Bel 0800 95 001 (bereikbaar op weekdagen van 10 tot 12 uur)

Interesse? Meer weten?

Neem contact op met boodschappenlijn@samana.be of bel 0800 95 001 (bereikbaar op weekdagen van 10 tot 12 uur).